دکتر حسین توکلی افزود: مهلت ثبت نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه سال 1393 فردا دوشنبه 15 دی ماه پایان می یابد.
وی افزود: تا امروز یکشنبه 14 دی ماه حدود 36 هزار نفر در این پذیرش ثبت نام کرده اند.
 گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.
داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جداول مربوطه دفترچه راهنماي ثبت‌نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند. در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.
داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.
الف) روش متمرکز:
در کدرشته محل‌هایی که پذیرش در آن‌ها به روش متمرکز صورت می‌پذیرد با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویت‌های انتخابی آن‌ها و ظرفیت‌های اختصاص داده شده به هر سهمیه، فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی استخراج و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org اعلام می شود.
ب) روش نیمه‌متمرکز:    
در کدرشته محل‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه یا آزمون عملی دارند، گزینش نهایی داوطلبان به صورت نیمه‌متمرکز براساس امتیاز کل و از بین معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پس از انجام مصاحبه یا آزمون عملی و با توجه به صلاحیت‌های عمومی آنان انجام می‌گیرد.