ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون دوره‌هاي فراگير مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه پيام ­نور سال 1393 ثبت‌نام نموده‌اند بدينوسيله به اطلاع مي­رساند آزمون مذكور صبح روز جمعه 14/6/93 در 92 شهرستان مختلف كشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد. كارتهاي‌ شركت در آزمون ‌براي‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه11/6/93 بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالي براساس توضيحات بند «ب» مي­بايستي به سايت سازمان و يا باجه­ هاي رفع نقص كارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمايند.
 الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون:
كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه­ شنبه 11/6/93 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به سايت اينترنتي سازمان مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
 ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام­خانوادگي، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، مؤسسه فارغ‌التحصيلي، معدل مقطع كارشناسي، معدل مقطع كارداني «مربوط به دانشجويان يا فارغ‌التحصيلان مقطع كارشناسي ناپيوسته»، و كدرشته‌ محلهاي انتخابي براساس اولويت علاقه داوطلب) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 14/6/93 منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و در صورتيكه نسبت به بندهاي 3 و 8 (جنس و معلوليت) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند.
2ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه به این لینک در سایت سنجش مراجعه نمایید.