1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.


یوسف جعفرنیا متولد 1369.

2. نام رشته تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد و همچنين رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.


رتبه 2 در رشته MBA را کسب کردم.

3. فارغ‌التحصيل از کدام واحد دانشگاهی و در چه سالي هستيد؟


سال 91 از دانشگاه صنعتی شریف در رشته برق ـ الکترونیک فارغ‌التحصيل شدم.

4. آيا براي اولين بار است در كنكور ارشد شركت كرده‌ايد؟


بله، اولین بار بود که شرکت می‌کردم.

5. تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟مشاورین موسسه چقدر به شما در کسب این رتبه کمک کردند؟


از 26 اسفندماه شروع به مطالعه کردم و در تعطیلات نوروز، روزانه تقریباً بین 8 تا 9 ساعت مطالعه داشتم و بعد از آن ساعات مطالعه‌ام را به 5 تا 6 ساعت به طور مفید رسید. مشاور موسسه در بحث انتخاب منابع جهت مطالعه و پیگیری دلسوزانه در طول این چند ماه و پشتیبانی‌های معنوی او بسیار کمک کننده و امیدبخش بود.

6. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟


از طریق تبلیغات رسانه‌ای.

7. آيا از كتب موسسه استفاده كرده‌ايد؟ ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آن‌ها چگونه بوده است؟


بله؛ کتاب GMAT مدرسان شریف واقعاً ارزشمند بود و این کتاب را به همه‌ی داوطلبین این رشته توصیه می‌کنم چون به هیچ وجه با کتاب‌ها موجود در بازار قابل مقایسه نیست. همچنین کتاب مجموعه سوالات کنکورهای 10 سال اخیر مدرسان شریف و کتاب بانک تست GMAT در مرور نهایی و دوران جمع‌بندی بسیار عالی بود.

8. نظرتان در مورد کتاب ریاضی 1 و 2 مدرسان شریف چیست؟


کتاب‌های‌ ریاضی 1 و 2 از هر نظر کامل می‌باشند و درسنامه‌ای کاملاً جامع دارند و تمام نکات حائز اهمیت و کنکوری را پوشش می‌دهند و مطلبی نیست که در این کتب جا افتاده باشد. از طرفی با ارائه تست‌های متنوع و جدید، تسلط داوطلب را در پاسخگویی به تست‌های ریاضی افزایش می‌دهند. با درنظر گرفتن تمام این موارد، کتاب‌های‌ ریاضی 1 و 2 مدرسان شریف می‌توانند بهترین انتخاب برای داوطلبانی ‌باشد که از فضای درس ریاضی فاصله گرفته‌اند و یا می‌خواهند خیلی کامل این درس را یاد بگیرند.

9. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسه استفاده نموده‌اید؟ میزان تطابق آن‌ها با سوالات کنکور چگونه بوده است؟


بله؛ این آزمون‌‌ها با طراحی سوالاتی استاندارد یک سنجش واقعی از عملکردم را در اختیارم می‌گذاشت و با ارائه یک پاسخنامه تشریحی جامع، بسیار کمک کننده بود. در آزمون‌های مدرسان شریف توزیع سوالات از نظر سطح دشواری به گونه‌ای است که طیف رقابتی را بهتر و دقیقتر مشخص می‌کند. با توجه به این که اکثر رتبه‌های برتر و دانشجویانی با سطح علمی بالا در آزمون‌های مدرسان شریف شرکت می‌کنند، لذا رقابت در مدرسان شریف پوشالی نیست. نهایتاً رتبه‌ای که در آزمون‌های مدرسان شریف کسب می‌‌کردم خیلی به رتبه آزمون اصلی‌ام نزدیک بود و در آزمونی که خیلی آماده بودم نیز رتبه 2 را کسب کرده بودم.

10. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسات دیگر هم استفاده نموده‌اید؟


خیر

11. كدام ويژگي، موسسه مدرسان شريف را از ديگر موسسات متمايز مي‌كند؟


مشاوره و پیگیری دلسوزانه مشاروان مدرسان شریف و برگزاری آزمون‌های استاندارد با جامعه آماری بالا.

12. عوامل مؤثر در موفقيت شما كدام موارد بوده است؟


حفظ تمرکز در زمان مطالعه، نوع مطالعه که دروس و مخصوصاً ریاضی را ابتدا از جزء به کل خواندم و بعد از کل به جزء و عامل دیگر مشاوره و راهنمایی گرفتن.

13. حرف آخر:


داوطلبان هرچقدر زودتر مطالعه خود را شروع کنند، در طول دوره استرس کمتری خواهند داشت اما اگر دیر تر شروع کردند به هیچ وجه نباید میزان مطالعه خود را با کسی مقایسه کنند چرا که این کار باعث ایجاد اضطراب خواهد شد و باید با توکل به خدا مطالعه مستمر خود را با حفظ تمرکز ادامه دهند که مطمئناً نتیجه‌ی قابل قبولی خواهند گرفت.